Music & Branding er overskriften når vi igennem en række best-practice cases sætter fokus på det meget udbredte samarbejde mellem brands og bands – herhjemme og internationalt. Oplev cases og mød folk fra FRUKT, Volume, Universal Music Denmark og Platinum Rye, New York.

Vi har sat en række af de tunge folk indenfor området i stævne under SPOT+, og har sammensat et forløb der indledes med en key-note fra Jack Horner, CEO & founder/FRUKT, der tager udgangspunkt i deres aktuelle rapport, ”The Value Exchange”. En rapport der har fokus på værdiskabelsen i samarbejdet mellem brands og bands, og som er blevet til i samarbejde med en række af verdens førende artist managers.

Herefter følger en række konkrete cases præsenteret af bl.a. Martin Buck fra Volume, Michael Boie fra Universal Music Denmark og Susan Schwartz fra Platinum Rye i New York.

Music & Branding-seminaret afsluttes med en paneldebat arrangeret af Aarhus-bureauet, Knowtheirname, med overskriften: Brandpartnerskaber – Fra brand-, bureau- og brancheperspektiv.

Music & Branding-seminaret finder sted fredag d. 1. maj fra kl. 12:30 – 16:00 i DANIA-salen. En mere detaljeret tidsplan følger snarest.
Music & Branding-seminaret er produceret i samarbejde med Promus.

(UK) SPOT+ Music & Branding
Many bands and brands are eager to work together in “sharing” audience, value and power. At our Music & Branding-seminar, you can experience a string of best-practice within the field – presented by experts from FRUKT, London, Platinum Rye, New York, Volume & Universal Music Denmark.

Music & Branding seminar: Friday May 1, 12:30 – 16:00, DANIA-room.

Photo: Jack Horner (By Stefan Wessel).